Kolor i logo

Nawet takie detale architektoniczne potrafią naprawdę z tego skorzystać. Sami widzicie że to nie jest wcale takie proste. I oczywiste jakby mogło nam się wydawać. Widzicie że są takie supermarkety, które swoim logiem i kolorem budynku od razu mówią nam kim są. Pamiętamy je i kojarzymy, zazwyczaj są to bardzo miłe skojarzenia. Co według mnie jest naprawdę bardzo fajne i powinniśmy z tego nieustannie korzystać. W każdym bądź razie patrząc na oferty jakie daje nam taki właśnie design. Zdajemy sobie sprawę że stajemy się bardzo rozpoznawalni i to chyba największy plus tej całej sytuacji. Choć jak sami widzicie ciężko budować jest własną, nową markę, to jest to jak najbardziej możliwe do zrealizowania. Prostym przykładem jest sieć sklepów biedronka, design jej budynków to po prostu kolor żółty na ścianach i elementy czerwieni. Zaś logo to po prostu ogromna biedronka i tak to wszystko wygląda. A zawsze kojarzy się właśnie z tym supermarketem. Oczywiście patrząc na wiele ciekawych designów, te z supermarketów są proste i tanie. Trafiają jednak do klienta i to moim zdaniem jest tego plus.

http://www.developersi.pl/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułMałe miasto
Następny artykułProjekt ma być solidny

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here