Public relations – co to takiego ?

Każdy wie, co to reklama. Nie wszyscy jednak są do końca przekonani, czym jest public relations. Często mówi się, że są to kontakty z otoczeniem, czy relacje publiczne. Trochę w tym racji jest. Tak naprawdę głównym zadaniem public relations jest kształtowanie pozytywnej opinii w otoczeniu. Utrzymanie wzajemnych, przyjaznych kontaktów między przedsiębiorstwem, a społecznością. Od dawien dawna wiadomo, iż jest to bardzo ważna rzecz. To kontakty z innymi ludźmi sprawiają, że jesteśmy dobrze postrzegani w otoczeniu. Jeżeli mamy dobrą i nienaganną opinię to klienci chętniej korzystają z oferowanych usług. Public relations, aby przedstawić firmę w jak najlepszej kondycji, często stosuje wiele innych działań typu „media relations” – współpraca z mediami, kontakty z dziennikarzami. Często wykorzystuje też zarządzanie sytuacją kryzysową. To działanie nie ma na celu ukrycie prawdy o firmie, nawet jeżeli nie jest to dla nie korzystne. Ma za zadanie przedstawić ją zgodnie z rzeczywistością.!

kwkstaszic.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here